PODMÍNKY FRESHAKADEMIE
Tak s chutí do toho a půl je hotovo.
Následující krátký text slouží především tomu, abychom se vyhnuli případným nedorozuměním hlavně při nestandardních situacích. Pořádek dělá přátelé a my se prostě chceme kamarádit 🙂
- 1Takový to úvodní zvěrstvo kolem
- My kluci z FreshAkademie (FreshAkademie IČ06582524 s.r.o.) jsme provozovatel, dále jen FreshAkademie. Vy, Fresháci a Freshandy z FreshGymu jste našimi klienty, dále jen Klient.
- (FreshJídelníček) Vyplněním registračního formuláře se Klient zavazuje uhradit ve smluveném termínu smluvenou částku bezhotovostním převodem na účet FreshAkademie dle pokynů. Aktuální údaje, termíny a částky jsou vždy Klientovi doručeny elektronickou formou a Klient je po vyplnění registračního formuláře obdrží do emailu.
- Registrací a zaplacením vyjadřuje Klient souhlas s těmito podmínkami. Pak si můžem plácnout.
- FreshAkademie si vyhrazuje právo podmínky měnit. Tenhle bod tu máme pro případ, kdyby bylo třeba něco trochu změnit a ňákej chytrák se nám to pokusil vomlátit vo xicht. Ničeho se neboj Kliente! Vždy ti dáme vědět, že se něco mění.
- 2Registrace, Kapacita, Platba
- Kapacita nabízné služby je omezená, viz aktuální informace na webu, případně po dohodě emailem. Zkrátka v případě, že se sejde mnoho objednávek, budeme tě včas informovat, kdy můžeš zahájení služby očekávat.
- Za kompletní je považována registrace až po řádném vyplnění formuláře a včasném zaplacení (rozhodující je datum přijetí platby).
- V případě uhrazení částky po naplnění kapacity si FreshAkademie vyhrazuje právo odmítnout Klientovi službu kurzů nebo přednášek poskytnout. V takovém případě bude platba navrácena Klientovi požadovaným způsobem a v plné výši.
- FreshAkademie si vyhrazuje právo ve výjimečných případech kapacitu služby navýšit.
- FreshAkadmie si vyhrazuje právo odmítnout potenciálního Klienta, pokud má podezření na podvodné jednání, záměrné poškození FreshKruháče, FreshKempu nebo FreshAkadmie nebo ostatních Klientů nebo opakované neuposlechnutí pokynů instruktora.
- 3Průběž služby FRESH-JÍDELNÍČEK
- V případě zájmu o službu FreshJídelníček klient vyplní webový formulář, včetně vstupních údajů, které budou použity na vyhotovení stravovacího plánu.
- Následně klientovi přijdou pokyny k platbě do emailu, který uvedl.
- Po zaplacení bude do 3 pracovních dnů Klientovi přidělenen konkrétní zpracovatel z řad FreshTrenérů, který se případně doptá na doplňující údaje a domluví si úvodní schůzku.
- Na úvodní schůzce se rozeberou stávající stravovací návyky, předloží se prvotní návrh na změnu ve stravovacím režimu a předloží se Klientovi konkrétní výstupy pro následující měsíc 4 týdny.
- Po 14 dnech, kdy Klient drží předepsaný režim, následuje druhá kontaktní schůzka. Na té se rozeberou dosavadní postupy, první výsledky a upraví se, co je bude nutné dle potřeb a přání Klienta.
- Po dalších 14 dnech následuje závěrečný kontakt prvního měsíce, standardne elektronicky a vyhodnocení. V případě nutnosti následují ještě další úpravy režimu na další období.